Kissan omistaja on palveluita käyttäessään
Kissakoulu Felidae
Asiakkaan itsenäinen toiminta vaikuttaa merkittävästi onnistumiseen. Tästä syystä Kissakoulu ei vastaa lopputuloksesta.
Asiakas voi perua palvelun, jos Kissakoulu Felidaen tekemät muutokset tekevät osallistumisen hänelle mahdottomaksi.
Käytetystä palvelusta lähetetään asiakkaalle lasku sähköpostiin.
Laskun eräpäivä on 14 päivää sen lähettämispäivästä alkaen.
Reklamaatiot on tehtävä ennen laskun eräpäivää.
Huomautamme maksamattomasta laskusta, jonka jälkeen lähetämme huomautuslaskun (muistutusmaksu 5 €).
Ensisijaisesti riidat pyritään ratkaisemaan neuvottelemalla. Tarvittaessa palvelun käyttäjä voi olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja tarvittaessa saattaa asian kuluttajariitalautakunnalle.